Konferencję szkoleniową Label Innovations polecają:

Co mówią media o nas?

Kreacja unikalnych opakowań na Label Innovations

Podczas warsztatu „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” opowiemy o procesie zmiany strategii, wdrożenia nowej linii produktowej, procesie realizacji nowego logo i opakowań na przykładzie polskiej marki produktów do dezynfekcji. Będzie to studium przypadku realizacji wdrożenia projektu strategicznego przy minimalnym wkładzie własnych nakładów producenta (zarówno finansowych, jak i zasobów osobowych), na przykładzie firmy…

Kontynuuj czytanie

Realizacja koncepcji marki, czyli o trudnym procesie tworzenia marki produktowej

Zakończyła się już  IV edycja Label Innovations – cyklu konferencji i warsztatów o tematyce skoncentrowanej wokół opakowań i etykiet  pod patronatem merytorycznym  Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Bieżąca edycja poświęcona była kwestiom związanym ze współpracą drukarni i agencji reklamowej. Opowiedzieliśmy o case study firmy Medisept, gdzie współpraca przebiegła wręcz modelowo, a sam proces powstawania nowego produktu wraz z wypracowaniem nowych kanałów dystrybucyjnych trwał niespełna rok.

Kontynuuj czytanie

Zapisz się do Newslettera!

Jesteś właścicielem lub opiekunem marki produktowej? Interesuje Cię tematyka opakowaniowa? Konferencja Label Innovations jest miejscem, gdzie zdobędziesz aktualną i sprawdzoną wiedzę oraz kontakty do ekspertów w dziedzinie opakowań, marketingu, technologii opakowaniowych i prawa.