Warsztaty kreatywne “Stwórz etykiety, które sprzedają produkty”

 

Celem warsztatów jest stworzenie etykiety dla dwóch wybranych produktów. Uczestnicy warsztatów przejdą przez dwa etapy pracy nad etykietą: koncepcyjny i realizacyjny.

Podczas etapu prac koncepcyjnych, uczestnicy będą określać grupę docelową, definiować potrzeby jakie zaspakaja produkt oraz szukać wyróżnika produktu.  Zadaniem uczestników będzie określenie wszystkich czynników wpływających na wygląd etykiety.

Następnym etapem, będzie etap kreacji, podczas którego uczestnicy stworzą mockup etykiety z przygotowanych materiałów. Do dyspozycji uczestników będą opakowania produktów oraz części składowe etykiety.

Warsztaty poprowadzą dr hab. inż., prof. nadz. Magdalena Ankiel z Uniwersytetu Ekonomicznego w PoznaniuJarosław Grzesica – CEO w agencji kreatywnej This oraz Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf

Warsztaty są autorskim pomysłem, powstałym przy współpracy Studia Kreatywnego i Strategicznego THIS oraz drukarni Etykiety.pl Etigraf.