Podczas pierwszej edycji konferencji Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami” poświęconej zagadnieniom z obszaru roli i komunikacji opakowania, budowania marek oraz angażowania konsumentów. Udało się stworzyć pomost łączący świat nauki i biznesu oraz spojrzeć nieco szerzej na funkcję opakowania i etykiety.

Uczestnicy konferencji mieli okazję:
– wejść buty konsumentów i zastanowić się dlaczego kupują nasze produkty –  razem z dr Małgorzatą Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
– zobaczyć innowacje w opakowaniach oczami konsumenta – wspólnie z Arturem Kępińskim i dr Pawłem Wojcikiem z Futura Media
– dowiedzieć się jak konsumenci oceniają opakowania i jak tą ocenę odzwierciedlają badania naukowe w prelekcji dr Renatą Nesterowicz z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
– nauczyć się we właściwy sposób myśleć o innowacjach – dzięki Maciejowi Szaroleta, Dyrektorowi Strategii w Albedo Marketing
– prześledzić jak wygląda proces zmiany wizerunku na przykładzie klienta Etykiety.pl Etigraf wraz z Iwoną Studzińską, Dyrektor Handlową w Etykiety.pl Etigraf
– odpowiedzieć na pytanie: po co firmie silna marka i czy każda firma potrzebuje takiej marki? – wspólnie z Agnieszką Rudnicką, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf 
– uczyć się budowania zaangażowania konsumentów przy użyciu narzędzia jakim jest grywalizacja – dzięki porywającej prelekcji Pawła Tkaczyka, Prezesa Agencji Brandingowej MIDEA 
– tworzyć historie, które będą angażować konsumentów, wzruszać, sprzedawać i przejdą do historii – wspólnie z Moniką Górską z Mistrzowskiej Szkoła Storytellingu Biznesowego oraz pomocy notesów SyKoMor jej autorstwa.

Pasjonujące prelekcje, zaangażowanie uczestników, spotkania w kuluarach, wymiana kontaktów  –  udało nam osiągnąć cele, które zaplanowaliśmy.

Ale były też chwile poruszające i wzruszające, był śmiech i łzy – to był dla nas dowód, że udało się nam zgromadzić ludzi z pasją, którzy wkładają serce w zarządzanie markami i mających ogromne doświadczenie w tej dziedzinie.

Zaangażowanie oraz potrzeby w zakresie poruszanej tematyki były ogromne – mimo, iż konferencja zakończyła się o 17:00, ostatni uczestnicy konferencji opuścili salę o 18:30. Tego się nie spodziewaliśmy! Dzięki tej edycji konferencji Label Innovations wiemy, że mnóstwo osób oczekuje już kolejnego wydarzenia.

Etykiety.pl Etigraf – organizator konferencji ma nadzieję, że konferencja szkoleniowa Label Innovations stanie się cyklicznym wydarzeniem, będącym okazją wymiany wiedzy i kontaktów pomiędzy światem biznesu i nauki. To tutaj świat nauki będzie mówić językiem korzyści dla firm.

FOTORELACJA Z LABEL INNOVATIONS