Strateg marketingowy z 12 – letnim doświadczeniem w agencjach reklamowych, PR – owych, interaktywnych i „po stronie klienta”. Specjalizuje się w branży FMCG, marketingu małych i średnich firm oraz nowych technologiach.

Obecnie pracuje w Albedo Marketing, gdzie stoi na czele działu strategii. W wolnych chwilach pomaga małym firmom w porządkowaniu biznesu i tworzeniu planów marketingowych.

Wcześniej szefował Działowi Komunikacji Marketingowej w H+K Strategies, budował strategie komunikacji interaktywnej w Galileo Interactive i opiekował się marką Warka w Grupie Żywiec.

W swojej pracy szczególny nacisk kładzie na zrozumienie prawdziwych potrzeb konsumenta i wymierne efekty działań marketingowych.

Nie można być w połowie premium…
czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach 

Premium to wyjątkowa obietnica. Premium to marka nie dla wszystkich.
Premium to zaproszenie do świata, gdzie rządzą zupełnie inne prawa i wartości.
Wchodzisz? Respektuj panujące tu zasady. Wystrzegaj się błędów, które popełniło tak wielu przed Tobą. Zapomnij o języku, który znasz. Naucz się nowego. Zobacz jak świetnie zrobili to inni. Przyjdź na wystąpienie. Dowiedz się jak skutecznie stworzyć, wprowadzić i prowadzić markę Premium na kilkunastu dobrych i złych przykładach.