Co wiemy o swoim kliencie? Wydaje się, że wszystko. Konkurencja nie śpi, a rynek zaskakuje, mimo że dobrze zbadany i zdaje się ze wszystko o nim wiemy… jak odnaleźć się w takich realiach?  Na co zwrócić jeszcze uwagę? Wprowadzając nowy produkt na rynek,  tworzysz produkt podobny do konkurencyjnego, który się dobrze sprzedaje lub ma dobry potencjal, ktorego nie wykorzystuje, a Ty odkryłeś te nowe mozliwości i chesz to wykorzystać. Tworzysz podobny produkt, tylko…  lepszy. Czy to właściwy kierunek? Masz niepowtarzalną okazję zweryfikować swoje strategie działania na naszej konferencji! W tym bloku tematycznycznym nasi eksperci przestawią współczesnego konsumenta przez pryzmat badań rynkowych. Co cechuje współczesnych konsumentów, na jakie komunikaty marketingowe reagują, jak do nich dotrzeć, na jakie trendy są wrażliwi? Pierwszy blok  tematyczny to kopalnia wiedzy o współczesnym konsumencie. Kolejnym etapem to znalezienie insightu konsumenckiego, na który chcemy odpowiedzieć naszym produktem. Jak go odkryć i zdefiniować? Jak przygotować produkt / usługę odpowiadajacą zdefiniowanym potrzebom rynkowym?  Jak zakomunikować Twój produkt konsumentowi i sprawdzić czy osiągnięty został zamierzony efekt? Nasi eksperci odpowiedzą na te pytania i dowiedzą się Państwo, gdzie szukać odpowiedzi na trudne pytania dotyczące potrzeb konsumenckich oraz budowania właściwych strategii komunikacyjnych.

Pierwszy blok tematyczny pozwoli na pozyskanie kompetencji w zakresie: analizy potrzeb konsumenckich, analizy i oceny trendów rynkowych, oceny potrzeb konsumenckich oraz budowania właściwej ścieżki komunikacyjnej z konsumentem