Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową.

Podczas warsztatu “Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” opowiemy o procesie zmiany strategii, wdrożenia nowej linii produktowej, procesie realizacji nowego logo i opakowań na przykładzie polskiej marki produktów do dezynfekcji. Będzie to studium przypadku realizacji wdrożenia projektu strategicznego przy minimalnym wkładzie własnych nakładów producenta (zarówno finansowych, jak i zasobów osobowych), na przykładzie firmy Medisept. Będzie to historia współpracy właściciela marki oraz podmiotów zaangażowanych w projekt, wyszczególnieniem punktów krytycznych, które zadecydowały o sukcesie produktu na rynku.

W programie warsztatu znajdą się następujące zagadnienia:
– Pozycjonowanie produktu, a kreacja opakowania produktu na przykładach wdrożonych opakowań produktów konsumenckich, w tym marki Medisept (prelegenci: Jarosław Grzesica – Strateg w studiu THIS oraz Mateusz Bąkała – Dyrektor Kreatywny w studiu THIS)
– Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową (prelegenci: Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf oraz Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju)
– Pozyskanie środków unijnych na realizację projektów wzorniczych (prelegent: Kamil Pączkowski – Design Director w studiu THIS)
Prelekcje odbędą się przy współudziale Doroty Jędruch – przedstawiciela firmy Medisept