Konferencja szkoleniowa dla MSP

Szanowni Państwo, ze względów organizacyjnych
zatrzymujemy elektroniczną rejestrację biletów przez stronę internetową.

Jeśli chcą Państwo wziąć udział w konferencji,
mogą Państwo zakupić bilet w recepcji konferencyjnej
w dniu wydarzenia 17 kwietnia 2018.
Więcej informacji….


Opakowanie jest ambasadorem każdego produktu. To jego wygląd w pierwszej kolejności przyciąga wzrok klienta. Szokować czy zachwycać? Czy wiesz jak wykreować wizerunek produktu, by został w pamięci klienta?

 Tematyka niniejszej konferencji została przygotowana na podstawie analizy ankiet uczestników poprzednich edycji konferencji. Jest odpowiedzią na zgłaszane problemy i trudności z jakimi najczęściej muszą zmagać się producenci. 

ORGANIZATORZY


 Konferencja odbędzie się podczas trwania Targów Packaging Innovations.

O KONFERENCJI 

Prelekcje poprowadzą wybitni specjaliści za zakresu prawa i ochrony patentowej, projektowania graficznego, badań rynku oraz najnowszych technologii i materiałów niezbędnych do produkcji opakowań i etykiet. W interesujący sposób przedstawią praktyczne rozwiązania i wiedzę zdobytą na bazie własnych doświadczeń.  

Nietuzinkową oprawą konferencji będą wystąpienia teatru Pani Kariny Góry, tematycznie nawiązujące do każdej prelekcji. Aktorzy przedstawią artystycznie to, o czym będzie mówił każdy prelegent.

Z nami zyskujesz podwójnie: zdobywasz wiedzę i doznania artystyczne.

Naszym celem jest połączenie świata nauki i biznesu, wiedzy i doświadczenia. Zadbamy o to, aby świat nauki mówił Twoim językiem – językiem korzyści dla firm. Chcemy uzyskać synergię naukowo – biznesową z korzyścią dla rozwoju Twojej firmy.

NA KONFERENCJĘ ZAPRASZAMY

Właścicieli  firm z branży spożywczej, kosmetycznej, chemicznej, farmaceutycznej samodzielnie zarządzających własnymi markami , dla których opakowanie i etykieta jest jednym z czynników warunkujących wysokość sprzedaży.

Pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: technologów, szefów zakupów, dyrektorów, kierowników i specjalistów do spraw marketingu.

Pracowników agencji reklamowych wspópracujących z firmami produkcyjnymi

 Twoja firma sprzedaje produkty i poszukuje inspiracji opakowaniowych – nie może Cię tutaj zabraknąć

PLAN KONFERENCJI

10.00-10.30

Rejestracja i caering kawowy

 

10.30-10.35

Otwarcie Konferencji

 

Arletta Miciukiewicz – Dutt

10:40-11:25

Opakuj i wyróżnij się! Praktycznie o ochronie praw własności przemysłowej

Przygotowując produkt do sprzedaży można go opakować w standardowy sposób, ale można też podejść do tego zadania kreatywnie i tak zaprojektować opakowanie, by stało się znakiem rozpoznawczym produktu na rynku. Ale czy nikt nie skopiuje takiego rozwiązania? Jak temu zapobiec? Jak rozsądnie chronić opakowania wykorzystując znaki towarowe oraz wzory przemysłowe? Podczas wystąpienia poruszone zostaną powyższe aspekty. jak również zagadnienia dotyczące nieuczciwej konkurencji.

 

Renata Nestorowicz

11:30-12:00

Design opakowania a wiek konsumenta

Powiedzenie „jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego” ma bardzo silnie brzmienie na rynku konsumenckim. Mamy tu na myśli nie tylko sam produkt, ale też jego opakowanie. Jak dotrzeć do poszczególnych grup odbiorców? Jak reagować w sytuacji gdy nasze społeczeństwo z jednej strony się starzeje, z drugiej pojawia się pokolenie Milenialsów? Jeśli chcą Państwo poznać odpowiedzi na te pytania zapraszamy na prezentację.

 

Arkadiusz Janke

12:05-12:45

Sztuka uszlachetniania opakowań

Metod uszlachetniania opakowań i etykiet jest bardzo wiele. Jak wzmocnić wizerunek swojej marki i wybrać te najbardziej właściwe dla branży, najciekawsze, a zarazem ekonomiczne? Opowieść o doborze odpowiedniej technologii, narzędzi, materiałów na przykładzie wybranych marek.

 

12:45-13:10

Przerwa cateringowa

 

 

Iwona Studzińska

13:15-13:45

Faza kreatywna i sprawdzona technologia, czyli jak powstają etykiety, które sprzedają.

W kilku słowach o tym, jakie efekty można osiągnąć ufając grupie specjalistów, która potrafi obiektywnie spojrzeć na wizerunek produktu, zbadać go i zaproponować konstruktywne zmiany. O możliwościach w druku oraz sposobach uszlachetnień, które budują wizerunek marki nie tylko w teorii, ale przede wszystkim w praktyce.

 

Jacek Bisiorek

13:50-14:30

Kolory przyszłości – unikalne zastosowanie farb i lakierów

czyli o technologii druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej. Dzisiaj farba to nie tylko konkretny kolor. Tak jak nie możemy dotrzeć na koniec tęczy, tak nie ograniczamy palety barw, bo wciąż powstają zaskakujące połączenia. Nie zamyka to jednak możliwości wyróżnienia produktów jakie dają nam farby i lakiery. Czym są efekty lustra, blacklight, termochromowe odwracalne i nieodwracalne… to trzeba zobaczyć na żywo.

 

Jacek Kłosiński

14:35-15:10

Tak powstaje dzieło – najbardziej istotne elementy podczas projektowania opakowań i etykiet

W dzisiejszych czasach praktycznie każda branża i każdy produkt zmaga się z konkurencją. Jak projektować opakowanie i etykietę, by właśnie po ten konkretny produkt sięgali klienci. Co i kiedy stosować – nawiązanie do tradycji, czy najnowsze trendy? Czy te dwa aspekty można połączyć w jednym projekcie?O tajnikach pracy grafika kreatywnego nad wieloma markami.

 

15:10-15:30

Pytania do prelegentów, losowanie oraz zakończenie konferencji.

 

  BILETY

Kup bilet na III edycję konferencji.
Zapoznaj się z Regulaminem



Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o.Nowy Glinnik 17, 97-217 Lubochnia | Tel: + 48 44 725 11 11 | Fax: + 48 44 724 89 39 | e-mail: marketing@etykiety.pl

Regulamin sprzedaży biletów