Jarosław Grzesica – CEO w agencji kreatywnej This

Jarosław GrzesicaCEO w agencji kreatywnej THIS, konsultant strategiczny i marketingowy, specjalizujący się w strategiach oraz badaniach komunikacji marek i produktów. Branża:  FMCG, rozrywka i media, nowe media, telewizja, przemysł telekomunikacyjny. Dodatkowe doświadczenie w cyfrowych strategiach treści i komunikacji w stylu życia.
Inne: opracowywanie nowych produktów. Ekspert komunikacji.
Marki: Polkomtel, SPI, Kino Polska TV, Stopklatka.pl, Canal +, Netia, PTC ERA (T-mobile: HEYAH), Logitech, Merlin.pl (Muzodajnia, 36i6), Xbox, Merlin, Centertel, Lot, Saab, Nescafe Danone, inne.
Promotor i aktywator New Media Art and Life Style w Fundacji Sztuka i Technologia
Kurator New Media Art (Warsw Electronic Festival, “ZACHETA” – Narodowa Galeria Sztuki,
Dziennikarz: Jazzradio, (jazzradio.pl)
Promotor i aktywista: Cybersport (www.psse.info, www.cybersport.pl)

Podczas warsztatów będzie prelegentem w trakcie bloku: “Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową.”