Jacek Kłosiński – współzałożyciel oraz dyrektor kreatywny agencji brandingowej Engram. Współtwórca marki Pan Wizualny specjalizującej się w wizualizacji informacji, infografikach i animacjach. Pomysłodawca gdańskiego coworkingu O TU. Autor bloga dla kreatywnych klosinski.net
Wiedzę marketingową łączy z pasją projektowania. Z branżą związany zawodowo od 2005 roku. Jako projektant pracował dla takich marek, jak: BP, Signal Iduna, Bank Ochrony Środowiska, SKOK, ERGO Hestia, Dr. Oetker, Amnesty International, ASSECO, Diverse, Miasto Gdańsk. Dwa lata z rzędu wyróżniany w konkursie graficznym Projekt Roku. Członek Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Trener i szkoleniowiec, prelegent na najważniejszych konferencjach branżowych. Miłośnik piłki kopanej, gitarowej muzyki i Nowego Jorku.

“Tak powstaje dzieło –najbardziej istotne elementy podczas projektowania opakowań i etykiet”W dzisiejszych czasach praktycznie każda branża i każdy produkt zmaga się z konkurencją.  Jak projektować  opakowanie i etykietę, by właśnie po ten konkretny produkt sięgali klienci. Co i kiedy stosować – nawiązanie do tradycji, czy najnowsze trendy? Czy te dwa aspekty można połączyć w jednym projekcie?O tajnikach pracy grafika kreatywnego nad wieloma markami.