Doświadczony manager sprzedaży, z ponad 16-letnim doświadczeniem w kierowaniu działaniami handlowymi, zdobytym w firmach z różnych sektorów rynkowych o zasięgu krajowym i europejskim. Od roku 2011 – zarządzanie sprzedażą, działaniami rozwojowymi w zakresie oferty i zaplecza technologicznego oraz strategią kominikacji w firmie Etykiety.pl Etigraf, zajmującej się kreacją i produkcją etykiet samoprzylepnych, doradztwem w zakresie sposobu budowania strategii marki klientów, doboru komunikacji marketingowej marki z wykorzystaniem opakowania.

Absolwentka Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego na kierunku Architekt Marki. Z dużym zaangażowaniem podchodzi do zadań związanych z budowaniem brandingu Klientów, dostarczaniem dopasowanych narzędzi komunikacji. Współpraca z wieloma branżami pozwala jej na trzeźwą ocenę możliwych szans i zagrożeń dla biznesu Klientów.

Lubi czynne spędzanie wolnego czasu, z pasją uczestniczy w zajęciach samoobrony.

Faza kreatywna i sprawdzona technologia, czyli jak powstają etykiety, które sprzedają”. W kilku słowach o tym,  jakie efekty można osiągnąć ufając grupie specjalistów, która potrafi obiektywnie spojrzeć na wizerunek produktu, zbadać go i zaproponować konstruktywne zmiany. O możliwościach w druku oraz sposobach uszlachetnień, które budują wizerunek marki nie tylko w teorii, ale przede wszystkim w praktyce.