Doświadczony manager sprzedaży, z ponad 16-letnim doświadczeniem w kierowaniu działaniami handlowymi, zdobytym w firmach z różnych sektorów rynkowych o zasięgu krajowym i europejskim. Od roku 2011 – zarządzanie sprzedażą, działaniami rozwojowymi w zakresie oferty i zaplecza technologicznego oraz strategią kominikacji w firmie Etykiety.pl Etigraf, zajmującej się kreacją i produkcją etykiet samoprzylepnych, doradztwem w zakresie sposobu budowania strategii marki klientów, doboru komunikacji marketingowej marki z wykorzystaniem opakowania.

Absolwentka Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego na kierunku Architekt Marki. Z dużym zaangażowaniem podchodzi do zadań związanych z budowaniem brandingu Klientów, dostarczaniem dopasowanych narzędzi komunikacji. Współpraca z wieloma branżami pozwala jej na trzeźwą ocenę możliwych szans i zagrożeń dla biznesu Klientów.

Lubi czynne spędzanie wolnego czasu, z pasją uczestniczy w zajęciach samoobrony.

Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań

W przypadku marki premium, opakowanie i etykieta są równie ważne jak sam produkt. To one przyciągają wzrok konsumenta i ich zadaniem jest  zakomunikować nie tylko o unikalnym charakterze produktu, ale również złożyć obietnicę wyjątkowych korzyści, których nie dają inne produkty w tej kategorii. Opakowanie i etykieta produktów premium powinny stanowić połączenie największych kunsztów grafika i drukarza. Te dwie składowe decydują o unikalnym charakterze opakowania, czy etykiety. Grafik powinien stworzyć wyjątkowy projekt graficzny, który przykuwa uwagę, a zadaniem drukarni jest zrealizować wydruk projektu i uszlachetnić go w sposób pozwalający wydobyć z projektu ukrytą głębię.

Tak, opakowania premium mogą być małymi dziełami sztuki! Mogą one stanowić wartość kolekcjonerską, czasami unikatową.

Wartość opakowania premium powinna być wyższa, niż wartość materiału z którego się składa – wtedy opakowanie spełni definicję opakowania premium. Jak stworzyć takie opakowanie lub etykietę?

Prelekcja będzie źródłem inspiracji oraz pokazem kunsztu kreatorów opakowań. Stworzone przez nich opakowania i etykiety udowadniają, że nie ma rzeczy niemożliwych.