Jeśli chciałbyś rozwinąć skrzydła swojej marce, potrzebujesz wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, potrzebujesz rewolucji w swojej firmie  – koniecznie powinieneś wziąć udział w programie „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek”

 Co zyskasz dzięki udziałowi w programie?

– zdiagnozowanie problemu związanego z marką lub linią produktową,
– opracowanie wskazówek, sposobów rozwiązania problemu oraz przygotowanie ofert cenowych dotyczących współpracy z zewnętrznymi ekspertami w zakresach wymagających interwencji. Ale wiedząc, co wymaga naprawy, możesz zawsze rozpocząć proces naprawczy, korzystając z zasobów ludzkich czy wiedzy, którą masz w firmie, lub też częściowo posiłkować się doświadczeniem ekspertów zewnętrznych.

 

Jesteś gotowy na  zmiany? Weź udział w konferencji, przejdź przez proces autodiagnozy oraz wypełnij i zostaw w recepcji konferencyjnej zgłoszenie, które znajdziesz w materiałach konferencyjnych.

Możesz już dziś zgłosić markę do programu, wypełniając formularz na dole strony.

Niniejsza edycja programu Brand Clinic będzie poświęcona markom Premium. Na konferencji nasi eksperci podzielą się wiedzą, a po konferencji mogą są gotowi pomóc Twojej firmie!
Jeśli w swoim portfolio posiadasz markę premium, która potrzebuje pomocy eksperta – zgłoś się do nas.
Nie masz takiej marki, ale rozważasz jej wprowadzenie na rynek w przyszłości i nie wiesz jak się do tego zabrać? Mamy nadzieję, że pomoże Ci w tym konferencja „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek Premium”. Ale również i w tej sytuacji możesz poprosić o wsparcie ekspertów z Brand Clinic.

Zasady uczestnictwa w programie:

  1. W programie mogą wziąć udział firmy, które posiadają w swoim portfolio marki produktowe, marki usług lub przygotowują się do wdrożenia nowej marki na rynek.
  2. Przejdź przez proces autodiagnozy. Dzięki temu uporządkujesz wiedzę o swojej marce, zdiagnozujesz brakujące elementy oraz zweryfikujesz które kompetencje posiadasz w ramach swojej firmy, a w jakich obszarach musisz posiłkować się ekspertami zewnętrznymi.
  3. Wypełnij zgłoszenie oraz formularz autodiagnozy i wyślij je do nas. Przekonaj nas, że cele, które chcesz osiągnąć są możliwe, a Twój pomysł na markę – jest słuszny. A my pokażemy Ci ścieżki dotarcia do wymarzonego celu.
  4. W przeciągu 14 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia, możesz otrzymać szereg pytań uzupełniających do opisanego przez Ciebie problemu dotyczącego marki produktowej. Po udzieleniu odpowiedzi na pytania otrzymasz od nas wiadomość ze wstępną diagnozą oraz ofertami cenowymi od ekspertów, którzy pomogą problem rozwiązać.
  5. W przeciągu 3 dni od otrzymania naszej propozycji – podejmujesz decyzję o tym, czy przystępujesz do programu, czy rezygnujesz. Pamiętaj! Zawsze, na każdym etapie programu, możesz zrezygnować! Pokrywasz tylko te koszty, które zostały zrealizowane. Nic więc nie ryzykujesz. Twoją decyzję musisz nam przesłać w formie pisemnej oraz określasz zadania do realizacji dla ekspertów na podstawie przesłanej oferty.
  6. Podpisanie umowy współpracy na realizację zleconych zadań do realizacji z Etykiety.pl Etigraf, wyznaczenie koordynatora projektu oraz ustalenie planu realizacji programu.
  7. Wszelkie informacje handlowe objęte są tajemnicą. Bez zgody i wiedzy uczestnika, nie ujawniamy żadnych danych. W jednej edycji programu, nie mogą wziąć działu firmy ze sobą konkurujące nawzajem (marki konkurencyjne). W przypadku zgłoszenia marek konkurencyjnych – o udziale w programie decyduje data wpływu zgłoszenia. Zgłoszenie, które wpłynęło pierwsze bierze udział w programie.
  8. Organizator programu decyduje o przyjęciu zgłoszenia lub jego odrzucenia. W przeciągu 14 dni od zgłoszenia się do programu, uczestnik otrzymuje odpowiedź o zakwalifikowaniu się do programu oraz uzasadnienie decyzji. Jeśli nie uda się wziąć udziału w jednej edycji – możesz zostać zakwalifikowany do kolejnej.

Czekamy na Twoje zgłoszenie!


Pobierz formularz BRAND CLINIC – AUTODIAGNOZA MARKI, wypełnij i prześlij na: marketing@etykiety.pl   >>TUTAJ


Zgłoś markę do udziału w programie “Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek.”
Wypełnij poniższy formularz:

Imię, nazwisko, firma*
E-mail:*
Numer telefonu*
Marka, www marki, opisz problem marki*
Przepisz znaki, które widzisz w polu Captcha:
Wyraź zgodę na :*

REGULAMIN PROGRAMU