Jarosław Grzesica – CEO w agencji kreatywnej This

CEO w agencji kreatywnej THIS, konsultant strategiczny i marketingowy, specjalizujący się w strategiach oraz badaniach komunikacji marek i produktów. Branża:  FMCG, rozrywka i media, nowe media, telewizja, przemysł telekomunikacyjny. Dodatkowe doświadczenie w cyfrowych strategiach treści i komunikacji w stylu życia. Inne: opracowywanie nowych produktów. Ekspert komunikacji. Marki: Polkomtel, SPI, Kino…

Mateusz Bąkała – Dyrektor kreatywny studia This

Posiada 10 letnie doświadczenie w projektowaniu graficznym. Realizował  złożone projekty w obszarze identyfikacji wizualnych, logotypów i księgi znaków.  Jako szef działu graficznego studia THIS odpowiada za wdrożenia projektów opakowań produktów konsumenckich oraz POS. Posiada również bogate doświadczenie w obszarach web design oraz UX, wykorzystywane w realizacji projektów dla klientów THIS. Wybrani klienci…

Izabela Antczak, Technical Sales Manager w UPM Raflatac

[caption id="attachment_4031" align="alignleft" width="300"] Izabela Antczak[/caption] Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od niemal 12 lat  związana z branżą opakowań w Polsce, odpowiedzialna za rozwój i wsparcie sprzedaży w międzynarodowych firmach w takich sektorach jak : spożywczy, kosmetyczny, logistyczny. Od dwóch lat związana z firmą UPM Raflatac- producentem laminatów samoprzylepnych  ,…

Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf

Doświadczony manager sprzedaży, z ponad 16-letnim doświadczeniem w kierowaniu działaniami handlowymi, zdobytym w firmach z różnych sektorów rynkowych o zasięgu krajowym i europejskim. Od roku 2011 – zarządzanie sprzedażą, działaniami rozwojowymi w zakresie oferty i zaplecza technologicznego oraz strategią komunikacji w firmie Etykiety.pl Etigraf, zajmującej się kreacją i produkcją etykiet…

Rozszerzona odpowiedzialność producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub produkty w opakowaniach

Dotychczas w ramach odpowiedzialności (kosztów) gospodarowania odpadami kluczowe znaczenie odgrywała zasada „zanieczyszczający płaci”. Od pewnego czasu dochodzi do przesuwania odpowiedzialności na osoby wprowadzające do obrotu towary, które w rezultacie ich zużycia stają się odpadami. Powyższe przybiera postać systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta obejmującego każdy etap cyklu życia towaru, w tym etap…