Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową.

Podczas warsztatu “Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” opowiemy o procesie zmiany strategii, wdrożenia nowej linii produktowej, procesie realizacji nowego logo i opakowań na przykładzie polskiej marki produktów do dezynfekcji. Będzie to studium przypadku realizacji wdrożenia projektu strategicznego przy minimalnym wkładzie własnych nakładów producenta (zarówno…

Opakowanie marki jako skuteczny komunikat rynkowy

Podczas warsztatów zostaną poruszone oraz opracowane następujące zagadnienia: Opakowanie produktu jako inherentny element produktu (bazowe podstawy teoretyczne): • determinanty doboru opakowań do kategorii produktu • kluczowe elementy opakowania (forma konstrukcyjna, materiał, zamknięcie, kolorystyka, grafika) • wyznaczniki projektowania elementów opakowaniowych w odniesieniu do wybranych kategorii produktów Wartość informacyjna opakowań (bazowe podstawy…

dr hab. inż., prof. nadz. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu Magdalena Ankiel

[caption id="attachment_3637" align="alignleft" width="300"] dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel[/caption] Wykształcenie 1991-1996 - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Wydział Towaroznawstwa 1997-2001 - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Studium Doktoranckie, Wydział Towaroznawstwa Doświadczenie zawodowe 2002 - Katedra Marketingu Produktu Prowadzone zajęcia dydaktyczne Podstawy marketingu, Zarządzanie produktem, Zachowania uczestników rynku, Opakowanie w…

Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf

Doświadczony manager sprzedaży, z ponad 16-letnim doświadczeniem w kierowaniu działaniami handlowymi, zdobytym w firmach z różnych sektorów rynkowych o zasięgu krajowym i europejskim. Od roku 2011 – zarządzanie sprzedażą, działaniami rozwojowymi w zakresie oferty i zaplecza technologicznego oraz strategią kominikacji w firmie Etykiety.pl Etigraf, zajmującej się kreacją i produkcją etykiet…

Jarosław Grzesica – CEO w agencji kreatywnej This

CEO w agencji kreatywnej THIS, konsultant strategiczny i marketingowy, specjalizujący się w strategiach oraz badaniach komunikacji marek i produktów. Branża:  FMCG, rozrywka i media, nowe media, telewizja, przemysł telekomunikacyjny. Dodatkowe doświadczenie w cyfrowych strategiach treści i komunikacji w stylu życia. Inne: opracowywanie nowych produktów. Ekspert komunikacji. Marki: Polkomtel, SPI, Kino…

Mateusz Bąkała – Dyrektor kreatywny studia This

Posiada 10 letnie doświadczenie w projektowaniu graficznym. Realizował  złożone projekty w obszarze identyfikacji wizualnych, logotypów i księgi znaków.  Jako szef działu graficznego studia THIS odpowiada za wdrożenia projektów opakowań produktów konsumenckich oraz POS. Posiada również bogate doświadczenie w obszarach web design oraz UX, wykorzystywane w realizacji projektów dla klientów THIS. Wybrani klienci…

Kamil Pączkowski – Design Director w studiu THIS

Posiada 12 letnie doświadczenie menadżerskie zdobywane w firmach międzynarodowych takich jak VIACOM, MEC, oraz jako project manager i design director w Kaniewski Design. Realizował projekty z zakresu wzornictwa przemysłowego i strategii wzorniczych oraz projekty mediowe dla firm polskich i międzynarodowych korporacji. Realizował procesy takie jak projekt szklanki piwa Żywiec czy…

Magdalena Korol, Partner Kancelarii Snażyk Korol Mordaka

Magdalena Korol adwokat, wspólnik w kancelarii Snażyk Korol Mordaka Sp.k. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, jak również prawie mody (Fashion Law), które od kilku lat promuje i rozpowszechnia w Polsce. Zajmuje się także zagadnieniami związanymi z ochroną marki. Ponad 10–letnie doświadczenie zawodowe adw. Magdalena Korol zdobywała w wiodących polskich…